728x79_szukitshu_banner_001.jpg

Lehullt a lepel: Jön a High Republic

high_republic.png

Már jó ideje beharangozták a Project Luminous nevű, több médiumot is átfogó Star Wars-eseményt. A projekten öt Star Wars-író dolgozik Justina Ireland (Lando's Luck, Spark of the Resistance), Claudia Gray (Elveszett csillagok, Vérvonal, Leia, az Alderaan hercegnője, Mester és tanítványa), Charles Soule (Lando, Poe Dameron, Obi-Wan és Anakin, Darth Vader: A Sith sötét nagyura), Daniel José Older (A végső dobás), Cavan Scott (Adventures in Wild Space, Star Wars Adventures, Dooku: Az elveszett Jedi). És korábban rebesgették, hogy képregényeikkel és könyveikkel ők vezethetik majd fel a jövőbeli, új korszakban játszódó Star Wars-filmeket. Nos, most végre leleplezték a titokzatos eseményt. A részeteket a folytatásban találjátok! 

Project Luminous


Justina Ireland, Claudia Gray, Charles Soule, Daniel José Older és Cavan Scott

Kiderült, hogy valóban évszázadokat ugrunk vissza az időben, de kevesebbet, mint korábban rebesgették: 200 évvel a Skywalker-saga előtt játszódnak majd a projekt részeként érkező kiadványok, a High Republic érában, azaz a Köztársaság fénykorában. Ez a filmekből ismertekkel ellentétben egy reményteli, optimista korszak, amikor a Jedik valóban a béke őrei. De ekkor megjelenik egy új fenyegetés a Köztársaság határán: a Nihil nevű (nép)csoport, akiket "űrvikingek"-ként jellemeztek. A sztorik tehát a Köztársaság határvidékén játszódnak majd, így az egésznek lesz egy western-jellege.


High Republic Posters
Azt fontos megjegyezni, hogy cáfolták azt a korábbi értesülést, hogy a High Republic könyvek és képregények a filmekhez kapcsolódni fognak: "a Star Wars idővonalnak ez a periódusa nem lesz fedésben a jelenleg tervezett vagy készülő filmekkel és sorozatokkal" - olvashatjuk a StarWars.com-on. Ezt azzal magyarázzák, hogy így a szerzőknek nagyobb szabadságot tudnak adni. A High Republic kiadványok 2020 augusztusától érkeznek majd, elsőként a Light of the Jedi ("A Jedik fénye") című Charles Soule-regény. A sztorijáról még nem tudunk, csak annyit, hogy lesz benne egy kataklizma, ami a projekt fő eseménysorát indítja el.

A Justina Ireland által írt A Test of Courage ("A bátorság próbája") című ifjúsági könyv szeptember 8-án követi ezt. Erről a kötetről már kaptunk leírást, amely szerint a főszereplője a 16 éves padawan, Vernestra Rwo lesz, aki a fentebb említett kataklizma következtében lezuhan egy esőerdő borította bolygón egy nagykövet fiával.

Október 13-án jelenik meg Claudia Gray könyve, az Into the Dark ("A sötétségbe"), amely szintén ifjúsági kiadvány lesz. Ez is egy padawanról szól majd, Reath Silas-ról, aki éppen elhagyja Corusantot, hogy a határvidékre menjen, amikor bekövetkezik a katasztrófa. Ő egy titokzatos űrállomáson köt ki, amely nagy titkokat rejt.

Books
A Marvel High Republic címen új szériát indít, amely a Starlight Beacon nevű, a reményt szimbolizáló űrállomáson játszódik, az IDW a The High Republic Adventures című képregénysorozattal járul hozzá ehhez a Star Wars-eseményhez.


High Republic Comics




A Szerzőről

SonOfMurglak

SonOfMurglak

"Yeah, I know the song. We take what we are given. We must do what we must."
A Szerző cikkei

37 Hozzászólás

  • Darth Law
    2020 febr 25 : 09:19
    Beküldte: Darth Law

    Egyszerre érzek örömöt és csalódottságot. Végre elugrunk a Skywalkerektől, de ez a 200 év nekem nagyon kevésnek tűnik. Ugyanakkor izgatott vagyok, mert végre új, jelentős történetekre is lesz esélyünk. Csak kár, hogy az 5 projektből, maximum háromra van esélye a magyar olvasóknak. Az IDW képregények 1000%, hogy nem jönnek, A Test of Courage pedig elég gyerekkönyvnek tűnik, ami meg a Kolibri "Nemadomki" Kiadó hatáskörébe tartozna.

    0 0
  • SonOfMurglak
    2020 febr 25 : 12:12
    Beküldte: SonOfMurglak

    igen, én is így vagyok ezzel. egy nagyobb visszaugrásnak jobban örültem volna. de kíváncsi vagyok, mit hoznak ki ebből a korból. meg valahol talán jobb is, hogy ez egy feltáratlan korszak, nem kell majd semmi korábbihoz hasonlítani 08

    1 0
  • Goten56
    2020 febr 25 : 09:46
    Beküldte: Goten56

    Se örömöt se csalódottságot nem érzek. Előbbihez jó hír, utóbbihoz bármilyen elvárás vagy remény kellene. Miért erőltetik a gyerekbarát formátumot, amikor világos, hogy ezt a generációt elvesztették?

    0 0
  • SonOfMurglak
    2020 febr 25 : 12:11
    Beküldte: SonOfMurglak

    miért vesztették volna el ezt a generációt?

    2 0
  • Goten56
    2020 febr 25 : 16:17
    Beküldte: Goten56

    A hétköznapi média be se számolt erről a nagy bejelentésről. Márpedig ők abból csinálnak hírt amiből kattintást remélnek. Ebből talán látszik, hogy hol tart a Star Wars a 40 évvel ezelőttihez képest. Akkoriban egyetlen cikkért megvettek egy újságot, ma meg ingyen sem olvasnának el egy fontos hírt. Ezen kívül az elmúlt 5 film vetítéséről teljesen hiányoztak a tizenévesek. Bár a Marvel helyzetéhez képest még mindig bíztató ez a csendes haldoklás.

    0 1
  • SonOfMurglak
    2020 febr 25 : 16:44
    Beküldte: SonOfMurglak

    a "hétköznapi média" sose szokott az SW könyves és képregényes hírekről beszámolni... ebből a szempontból nem tudom, hol lenne változás. az ilyesmi eddig is csak a geek oldalakat érdekelte, azok meg ezt a hírt is lehozták ugyanúgy, mint a korábbiakat. arról nem láttam statisztikát, hogy az utóbbi évekbeli SW-filmekre hány százalékban ültek be a tizenévesek. persze lehet, hogy van ilyen, bár engem meglepne, ha tényleg "teljesen hiányoztak" volna a közönségből. másrészt az is kérdés, hogy a könyvek esetében is ugyanaz-e a tizenéves olvasók aránya. de mindenesetre az ilyen trendek megfordíthatóak.

    1 0
  • Goten56
    2020 febr 25 : 18:41
    Beküldte: Goten56

    És mitől fordulnának meg?

    0 0
  • SonOfMurglak
    2020 febr 25 : 20:28
    Beküldte: SonOfMurglak

    nyilván attól, ha olyasmit dobnak piacra, ami népszerűbb a fiatalok körében.
    egy alapvetően népszerű franchise esetében a hullámvölgyek sem jelentik, hogy nincs remény.

    0 0
  • Kempesbaba
    2020 febr 25 : 20:56
    Beküldte: Kempesbaba

    Egyszerű a dolog,a mai kamaszok nem nagyon olvasnak. Akinek van ilyen korú gyereke,az azt hiszem egyet ért velem. Amúgy számomra ennek az egész projektnek olyan shadows of the empire szaga van. Az annak idején is csak egy low budget biztonsági játék volt,ami úgy ahogy működött. De azóta eltelt negyed évszázad...

    0 0
  • SonOfMurglak
    2020 febr 25 : 21:49
    Beküldte: SonOfMurglak

    az valószínű, hogy a mai kamaszoknak kisebb százaléka olvas, bár mondjuk egy SW-könyvet valószínűleg hamarabb a kezükbe vesznek, mint valami szépirodalmat. de mondjuk ez egy olyan kis piacon baj, mint a magyar... az angol kiadványokból azért gondolom még ma is szép számban fogy.

    0 0
  • Pablito
    2020 febr 26 : 15:36
    Beküldte: Pablito

    Amúgy a könyvek akár még érdekesek is lehetnek, bár a korszak úgy az egész univerzumra nézve elég súlytalannak tűnik.
    Abban meg szinte teljesen biztos vagyok én is, hogy nem sok új rajongót szerzett a star wars a disney munkássága alatt, így a gyerekkönyvek szerintem elég deficitesek lehetnek, pláne, hogy tényszerűen egyre kevesebbet olvasnak a mai fiatalok.
    Egyébként szerintem star wars vonalon a könyvek minősége is hanyatlóba van, nem ma olvastam utoljára bármit ami érdemben hozzátett volna bármit a star wars világhoz. Megszállottságból még megveszem a kánon könyvek 80-90%-át, de már egyre kevesebb elvárással kezdek bele, és ezek mellett is megesik, hogy csalódottság az első érzés miután befejezek egyet.

    0 0
  • SonOfMurglak
    2020 febr 26 : 17:03
    Beküldte: SonOfMurglak

    hát, én tényleg nem tudom, miből lehetne erre következtetni. a Rebels tudtommal népszerű volt, azzal azért tuti sok új, fiatal fant megfogtak. és a Galaxy's Edge-ről, Celebrationről készült felvételeken se úgy tűnik nekem, hogy hiányoznának a rajongótáborból a fiatalok.

    1 0
  • Pablito
    2020 febr 26 : 19:57
    Beküldte: Pablito

    A VII.-VIII. rész környékén olvastam a Forbes elemzését, miszerint nem fogytak úgy a merch cuccok, mint az eredeti, vagy akár az előzmény trilógia idején. Külön kiemelték, hogy ez még akkor is egy intő jel a disney számára, ha belekalkuláljuk, hogy a játékfigurák valamelyest háttérbe szorulnak a sok digitális játék miatt. Na most merch kategóriába nyilván beletartozik a póló, sapka, bögre, kulcstartó, minden vacak amire kizárólag ők nyomhatják rá a star wars logót, ezek meg ugye akkor ezen elmélet szerint pozitívan húznák a dolgot, elvégre nem csak külön gyerekeknek készülnek, digitálisan nem pótolhatóak.Na most azóta jött egy vegyes fogadtatású IX. rész, és hát... Nem hiszem, hogy az hozta el a megváltást.Szerinte
    m ez elég beszédes, hiszen azóta csak többen lettünk a földön, meg úgy az átlag életszínvonal sem csökkent világszerte.

    0 0
  • SonOfMurglak
    2020 febr 26 : 20:45
    Beküldte: SonOfMurglak

    lehet, hogy többen lettünk, és meg nőtt az életszínvonal (bár mondjuk talán pont az SW-t fogyasztó fejlett társadalmakban ez nem is annyira igaz). csak éppen közben a populáris kultúrában elég nagy változások történtek az utóbbi években. ma már azért több nagy franchise van, amik vetélkednek, plusz jóval több nagy blockbuster jön ki egy-egy évben, mint régen (amikhez nyilván szintén van nagy adag merch). vagyis elég nagy lett a konkurencia. szóval nem feltétlenül állja meg a helyét az OT/PT időszak eredményeivel való összehasonlítás. lehet, hogy nem fogynak ma úgy az SW cuccok, mint régen, de ebből se azt szűrném le feltétlenül, hogy már nem tud új rajongókat megfogni. egyszerűen csak a mai fiatalok jóval több dolog közül választhatnak, és emiatt nyilván az SW már nem tud ugyanolyan eredményeket elérni, mint mikor nem volt ekkora konkurenciája.

    1 0
  • Pablito
    2020 febr 26 : 23:00
    Beküldte: Pablito

    Akkor lényegében ugyanott tartunk, hogy ha akkora fanokat nem tudott szerezni magának, hogy megvegyék a szirszarokat, akkor valószínűleg a gyerekkönyveket sem fogják úgy vinni. Lehet választani másból is.
    Persze üzlet minden nyilván ki van ez számolva, csőd nem lesz belőle.

    0 0
  • SonOfMurglak
    2020 febr 26 : 23:15
    Beküldte: SonOfMurglak

    de miért ne vennék meg az SW-termékeket?? megveszik most is, max nem annyit, mint korábban (a konkurencia miatt). és végül is eleve olyan nagy bevételek voltak ott, hogy a visszaeséssel együtt sem hiszem, hogy annyira rosszul állna az SW-termékek szénája.
    nem mindegy a viszonyítás. pl. most a Marvel-filmek világszinten többet hoznak, mint egy SW. most erre lehet mondani, hogy bezzeg régen jobban állt az SW... de azért a IX. résznek is csak összejött 1 milliárd dollár, amit meg nagyon sok film megirigyelhet.

    1 0
  • Pablito
    2020 febr 27 : 11:22
    Beküldte: Pablito

    Mi az, hogy miért ne vennék meg? Mert nem veszik meg! Erről szólt az az egész szájba vágott Forbes elemzés. Neked fizetnek disney-ék, hogy mindig szembe menj azokkal a véleményekkel (jelen esetben tényekkel) amik arról szólnak, hogy kicsit eltolták a dolgokat? 01
    Az meg, hogy a hitvány marvel filmek többet hoznak, pontosan mutatja is, hogy van baj. Az 1 milliárd dollár is jó, de ha olvastad a híreket, bőven többre számítottak.
    De na mindegy be is fejezem, mert már csak a sz@r pofozgatása megy.

    0 1
  • SonOfMurglak
    2020 febr 27 : 12:35
    Beküldte: SonOfMurglak

    "nem fogytak úgy a merch cuccok, mint az eredeti, vagy akár az előzmény trilógia idején." - ezt te írtad, hogy erről szólt a Forbes cikk. erre írtam én, hogy ami annál kevesebb, az se feltétlen rossz. de akkor ezek szerint a Forbes cikkében az állt, hogy egyáltalán nem is veszik az SW-terméket? most akkor mik a tények, ha már azokra hivatkozol? kevesebb fogy, vagy egyáltalán nem fogy - a kettő nem ugyanaz... (a tényeket pedig senki nem vonta kétségbe, csak azt a következtetést vitatom, amit azokból levontál. vagyis hogy a csökkenő merch eladás azt jelentené, hogy nem tudtak új rajongókat megfogni.)

    0 0
  • Darth Law
    2020 febr 27 : 11:32
    Beküldte: Darth Law

    Ahhha... azért fogyott el két hét alatt a Mandos baby-Yoda plüss, meg egyéb játék. A Hasbro nem tudja olyan gyorsan készíteni, mint amilyen gyorsan veszik. Biztos csak és kizárólag komoly gondolkodású felnőttek veszi maguknak. Ugyan már...

    1 0
  • Pablito
    2020 febr 27 : 11:53
    Beküldte: Pablito

    Igaz 5 film és egy sorozatból letettek annyit az asztalra, hogy egy(!!!) karakter mémmé vált és még az is bohóckodott rajta, aki nem is látta a sorozatot.
    Emberek nem attól lesz valaki fan, hogy felteszi a szemellenzőt, ez nem verseny.
    A tények tények maradnak, a Mandalóri hozta amit a legtöbben vártak tőle, a többi elmegy vagy kifejezetten várakozás alatt teljesített. (elmegy kategória a VII. meg a zsivány, ami hozta amit vártak tőle a fejesek és a nagyérdemű, de például hiába hozott a többi film sokat a konyhára, előzetesen bőven túlbecsülték az érdeklődést)
    De tényleg befejeztem, mert akit nem lehet meggyőzni érvekkel az minuszol. 05

    0 0
  • Darth Law
    2020 febr 27 : 14:55
    Beküldte: Darth Law

    Nem vagyok szemellenzős fan.. félreértés ne essék. A 9. rész rengeteg eleme nálam is vegyes érzéseket hagyott. Tehát nem lesz automatikusan jó nálam valami, csak mert rajta van a logo.

    De egyébként hiába akármilyen felmérés. Egyrészt tényleg bővült a mezőny, másrészt szerintem a kínálat sem olyan már, mint régen. Nem azért, de én pl. nem is látok annyi SW tartalmú "vackot" az üzletekben, mint anno. Pedig járok játékboltba eleget a gyerkőc miatt. Vegyük a Baljós árnyak idejét: tömve voltak a játékboltok a különböző figurákkal (tudom, mert gyűjtöttem őket, ráadásul emlékszem, minden főkarakter mellé járt a csomagban egy B1-es rohamdroid is), de most nem is nagyon láttam ilyeneket. És nem azért mert nincs rájuk kereslet. Egyszerűen Lego-n, meg ilyen apró kulcstartó, meg kulacs, meg naracs, meg mit tudom én mi mellett nincs érdemi merch. A Lego ára az egekben, sajnos nem mindenki engedheti meg magának. A többire meg egyszerűen nincs szüksége az embereknek. Egy kis photoshop tudással bárki elkészítheti magának a hivatalos (vagy még jobb) pólómintákat olcsóbban. Én se veszek pólót 6500 Ft-ért, mikor ugyanazt a pólót meg tudom csinálni 2500 Ft-ért is. Szóval az ilyen felméréseknél azért a körülményeket is érdemes lenne figyelembe venni, nem csak összehasonlítani, hogy "ja, most nem fogy annyi, mint a PT meg OT idején.
    Ha abszolúte nem fogyna, akkor meg még ennyi se jönne. De mivel jön, így gondolom annyi fogy, amennyire a gyártóknak/ jogtulajnak szüksége van.

    1 0
  • Kempesbaba
    2020 febr 27 : 15:20
    Beküldte: Kempesbaba

    Az egész merchandising átalakulóban,halódób an van. A magyar játékboltok polcain meg már szinte alig jelennek meg kurrens dolgok (nagyon jó cikk van a témában a játékok a polcon nevű oldalon). Akiknek ez a hobbija,azok leginkább külföldről szerzik be a termékeket. Az okok? Nagyon egyszerűek:a mai gyerekek már leginkább a virtuális térben élnek,nem lehet úgy hatni rájuk egy-egy figurával,biszbassza l mint 20-30-40 éve. A baby yoda ahogy Pablito írja egy rendkívül kivételes eset. Senki nem tud még egy karaktert mondani a disney érából,mely iránt csak hasonló érdeklődés is lett volna.

    0 0
  • SonOfMurglak
    2020 febr 27 : 15:09
    Beküldte: SonOfMurglak

    lehetne itt vitatkozni arról, hogy ki a szemellenzős...
    mert a tények azok tények maradnak, de nem mindegy, hogyan kezeled őket. kezdjük azzal, hogy azért a bevételeknél nem sorolnék "elmegy" kategóriába valamit, csak mert nem hozott annyit, mint amit vártak. másrészt meg az, hogy nem hozták ezek a filmek, amit vártak tőlük, az nem jelenti, hogy rossz eredményt értek el... (ahogy fentebb is írtam, a IX. rész milliárdos bevételének sokan örülnének.) bevételi szempontból egyedül a Solo teljesített rosszul.
    aztán meg a nézettségi adatokból önmagában nem tudod megállapítani, hogy aki megnézte, az új/fiatal rajongó volt-e, ehhez részletesebb adatok kellenének.
    az érvelésed azért nem meggyőző, mert olyan következtetést vonsz le a tényekből, amit azok nem indokolnak.

    2 0
  • Kempesbaba
    2020 febr 27 : 15:50
    Beküldte: Kempesbaba

    Tudom,nem nekem írtad,de had fűzzek ide pár gondolatot.
    Innen a nyugat-Balkánról nézve iszonyat nagy összeg ez az egy milliárd dollár,de biztos vagyok,amikor a disney megvette a jogokat akkor nagyobb összegekben gondolkodtak per film. (ha meg végig nézzük a hetedik résztől a bevételi számokat,jól látható a csökkenő tendencia)
    Olyan nézettségi adatokra én is kíváncsi lennék,melyek korcsoportonként vannak lebontva,de amit saját szemmel láttam hogy a mondjuk 15 év alatti korosztály jóval kisebb számban képviseltette magát az újkori star wars filmeken,mint a marvel mozikon.

    0 0
  • SonOfMurglak
    2020 febr 27 : 16:11
    Beküldte: SonOfMurglak

    nézd, azért ez nem csak innen nézve sok... 2019-ben a Skywalker korán kívül csak 8 másik film termelt 1 milliárd felett. szóval elég jó eredmény ez. mint írtam, én nem vitatom, hogy biztos még többet akartak keresni a filmekkel, de azért a Solót leszámítva így sincs okuk panaszra.
    azt szintén aláírom, hogy most valószínűleg menőbbek a szuperhősfilmek a fiatalok körében. csak azt nem gondolom, hogy ne lennének egyáltalán új, fiatal rajongói is az új filmeknek. meg a fiatalabbaknak ott a Rebels, Reisitance - és előbbi azért hozott új fanokat. szóval én nem hiszem, hogy teljesen elvesztette volna a franchise a fiatalabb korosztályt. de az biztos, hogy jobban meg kell küzdeni értük, és valószínűleg olyan arányban nem fognak SW-t fogyasztani, mint az előző trilógiák esetében az előző generációk.

    2 0
  • Kempesbaba
    2020 febr 27 : 17:53
    Beküldte: Kempesbaba

    Nagyon nagy a konkurenciája a mai világban a star wars-nak a mai fiatalok körében,iszonyú mennyiségű tartalom ömlik rájuk és ennek csak kis szelete SW.
    Ezért is tartom elhibázott döntésnek hogy ebben az új projektben (ha jól tudtam értelmezni) nincs digitális tartalom. Mint ahogy fentebb írtam olyan mintha visszalépnénk 25 évet az időben.

    0 0
  • Goten56
    2020 febr 27 : 19:23
    Beküldte: Goten56

    Azért ott még nem tartunk, hogy 25 évet lépnénk vissza az időben. Videójátékok terén sajnos nincs kihasználva a Star Wars, de ez ugyanígy van például a Marvellel is (mindkettő simán elbírna évente egy AAA kategóriás játékot)

    0 0
  • Kempesbaba
    2020 febr 27 : 19:29
    Beküldte: Kempesbaba

    Mint fentebb írtam,ezt a projektet hasonlítottam a shadows the empire-hez,az volt 25 éve...

    0 0
  • Goten56
    2020 febr 28 : 09:52
    Beküldte: Goten56

    Kár, hogy minőség terén a közelében sem lesz. A Birodalom árnyai egy reménysugár volt egy igen gyenge időszakban. Most azért az átlag színvonal magasabban van, de mégsem túl érdekfeszítő az egész. Yoda szerepeltetésével mondjuk fel tudnák dobni. Csak ne csináljon karakteridegen dolgokat.

    0 0
  • Kempesbaba
    2020 febr 28 : 11:23
    Beküldte: Kempesbaba

    Azt azért még ne jelentsük ki kategórikusan látatlanban hogy minőségileg milyen lesz. Bár szkepticizmusodban az eddigi történések alapján osztozom.

    0 0
  • SonOfMurglak
    2020 febr 28 : 14:33
    Beküldte: SonOfMurglak

    Goten: speciel szerintem Claudia Gray és Soule is nagyon jó sztorikat írtak eddig. egyébként általában se értek egyet ezzel a "minőségi romlás" dologgal, és nem is hiszem, hogy ezt objektíven így ki lehetne jelenteni. de pont egy olyan projektnél, amiben ők benne vannak, a magam részéről pont hogy nem aggódom. másrészt így előre szerintem is értelmetlen így határozottan kijelenteni, hogy ilyen vagy olyan lesz minőségileg.

    1 0
  • Goten56
    2020 febr 29 : 10:59
    Beküldte: Goten56

    Igazad van. Lehet, hogy néha túlzásba viszem a pesszimizmust. Végül is a Darth Vader képregény egész jó volt. A többi írótól még semmit sem olvastam.

    0 0
  • SonOfMurglak
    2020 febr 29 : 12:27
    Beküldte: SonOfMurglak

    a Poe és az Obi-Wan/Anakin szerintem a legjobb SW-képregények közt vannak. és Soule-nál külön szeretem, hogy figyel a kapcsolódásokra (a Landós képregényéhez kapcsolódik a Vaderes meg a Poe is, most meg a Kylo Renbe hozta be a High Republicot). Gray könyveit pedig kiemelkedőnek tartom. kérdés persze, hogy neked hogy tetszenének, de ha azokat nem olvastad, akkor azért nem lep meg, hogy ennyire rossz véleménnyel vagy a kánonról, mert (szerintem) pont a legjobbakat hagytad ki. a Phasma és Gray könyvei voltak eddig a legjobban sikerültek véleményem szerint.

    1 0
  • Goten56
    2020 márc 01 : 10:16
    Beküldte: Goten56

    Tervben van pár Gray regény, csak az idővel állok hadilábon. Nyáron talán végre elolvasok párat. Soule képregényeit is szeretném egyszer, a többi viszont kicsit se vonz.

    0 0
  • SonOfMurglak
    2020 márc 01 : 10:37
    Beküldte: SonOfMurglak

    és egyébként akkor a kánonból melyik regényt/képregényt olvastad?

    0 0
  • SonOfMurglak
    2020 febr 27 : 19:28
    Beküldte: SonOfMurglak

    hát ezzel most azokat célozzák meg, akik még erre is vevők, nem csak a digitális tartalomra. azért csak fogynak ma is a könyvek/képregények. főleg az angol nyelvűek, amiket világszerte lehet forgalmazni. aki csak digitális tartalmat fogyaszt, annak gondolom úgyse szempont, hogy az kapcsolódik könyvekhez.

    2 0

  • tengerecki

    Star Wars IX. rész

    Többször is alaposan megnéztem a Skywalker korát és megdöbbent[tovább...]
    Írta: tengerecki 1 napja
  • Goten56

    Star Wars IX. rész

    Hol tudtad megnézni? Már meg is jelent DVD-n? Ha elhúzódik a munkanél[tovább...]
    Írta: Goten56 1 hete
  • Steery

    Star Wars IX. rész

    Többször is alaposan megnéztem a Skywalker korát és megdöbbentő menny[tovább...]
    Írta: Steery 1 hete
  • Darth Law

    Képregények

    Szerintem nincs. Elég komoly melók vannak vele, és igazából nem nagyo[tovább...]
    Írta: Darth Law 1 hónapja
  • netboyszi

    Képregények

    Valahol vannak a neten star wars képregények rajongói fordításoban? A[tovább...]
    Írta: netboyszi 1 hónapja

Hirdetések

300x279 szukitshu banner 001

 



Ezen a napon történt...

A mai napon semmilyen esemény nem történt.

Online

  • Vendégek: 24
  • Tagok: 0
  • Összes tag:494
  • Legújabb:Yoda
  • Legtöbb online:441
    Vendégek: 441 Tagok: 0 ekkor: 2019 november 18 hétfő - 23:44:57