728x79_szukitshu_banner_001.jpg

Eljátszhatja-e valaki más Carrie Fisher helyett Leia szerepét?

leia_.png

A folytatástrilógia kapcsán eredetileg az volt a Lucasfilm koncepciója, hogy a VII. részben a régi sztárok közül Fordé, a VIII-ban Hamillé a főszerep,  a IX.-ben pedig Carrie Fisheré lett volna. Amikor a színésznő elhunyt, különféle híresztelések indultak el. Azt máig nem tudni, hogy végül is kihagyják-e teljesen az utolsó részből Leia karakterét. Annyit jelentettek ki csak, hogy nem kapunk újabb CGI-Leiát, mint a Zsivány Egyesben.

Néhány rajongó most petíciót indított, amelyben arra kérik a Lucasfilmet, hogy Leia szerepeljen a IX. részben is, és Meryl Streep alakítsa. Streep korábban már eljátszotta Carrie Fishert is, a Képeslapok a szakadékból című életrajzi ihletésű filmben.

Meryl Streep

MovieWeb összeállított egy listát, hogy szerintük kire lehetne még kiosztani a szerepet - ezt a folytatásban nézhetitek meg.


Az első, és talán leginkább magától értetődő választás Joely Fisher lenne, Carrie húga, aki ugyan fiatalabb, de az arca nagyon hasonlít a testvérére.

Joely Fisher

A MoviWeb szerint azonban a legalkalmasabb jelölt Laura Linney (A vacsora, Sully - Csoda a Hudson folyón) volna, akinek az arca szintén emlékeztet Carrie-ére.

Laura Linney
Egy másik színésznő, akinek a neve felmerült, Olivia Colman. A brit színésznő főleg sorozatokban szerepelt, legújabban a The Crownban Erzsébet királynőként. Bár ő leginkább az angol televízióban ismert, viszont ugyancsak hasonlít Fisherre.

Olivia Colman
Szerepel a listán Robin Wright is, akit mostanában a Kártyavár című sorozatban láthatunk. Ő alkatilag más, és magasabb is Fishernél, viszont a karakter mindenképpen illene hozzá.

Robin Wright

Az összeállításban az ötödik név Sally Hawkinsé (A víz érintése), aki bár jóval fiatalabb, de elég tehetségesnek ítélték, hogy eljátssza a szerepet (a megjelenését pedig a sminkmesterekre bíznák).

Sally Hawkins

Kérdés, hogy a Lucasfilm mit tervez a karakterrel. A petíciótól függetlenül is tudhatják, hogy sokan szívesen viszontlátnák Leiát. Ugyanakkor azzal is tisztában kell lenniük, hogy sok olyan rajongó is van, aki istenkáromlásnak tartaná, ha másnak adnák a szerepet... Hogy végül is hogyan döntöttek, azt egyelőre valószínűleg csak J.J. Abrams és a stúdió vezetőségének legszűkebb köre tudja.

A Szerzőről

SonOfMurglak

SonOfMurglak

"Yeah, I know the song. We take what we are given. We must do what we must."
A Szerző cikkei

21 Hozzászólás

  • RacerX
    2018 ápr 04 : 22:26
    Beküldte: RacerX

    Jajj... Az ilyen petícióknak volt valaha is sikere? Vajon ha nem rajongói kérésre játszaná el valaki más Leiát, akkor milyen gyűlölethullám indulna?

    0 0
  • SonOfMurglak
    2018 ápr 04 : 22:37
    Beküldte: SonOfMurglak

    sokat nem érnek el vele... xD mindenesetre az utóbbi időben nagy divat lett... 15
    szerintem amúgy ha most ez a petíció bejönne, és tényleg emiatt játszaná el valaki Leiát, akkor is háborognának sokan... hiszen mint minden, ez is megosztja a rajongókat xD

    1 0
  • DarthTom
    2018 ápr 05 : 13:42
    Beküldte: DarthTom

    Nem kell, hogy valaki más játssza Leai karakterét. 9. rész elején kapjon egy méltó temetést és búcsút a karakter. Ha nem közvetlenül TLJ után folytatódik az új rész, akkor simán belefér egy könyvbe, képregénybe. Azt hiszem a többség ezzel kiegyezne. Felesleges lenne még ilyen hullámokat is kelteni...

    2 0
  • Darth Law
    2018 ápr 05 : 15:40
    Beküldte: Darth Law

    Egyetértünk, bár ezt most rajongók indították el, és nem a stúdió 05

    Egyébként nem hiszem, hogy közvetlen folytatás lenne. Most muszáj ugrani időben.

    1 1
  • DarthTom
    2018 ápr 05 : 16:50
    Beküldte: DarthTom

    Pedig a filmben simán megnézném pár Első Rend tag arcát, amikor Kylo átveszi Snoke helyét. Még egy kis hatalmi harc sem lenne rossz. Ren lovagok felbukkanásával meg is sózhatnák ezt. 08

    1 1
  • tengerecki
    2018 ápr 05 : 17:22
    Beküldte: tengerecki

    Már megint egy petíció...játsszassá k el azzal, aki kitalálta a petíciót, aztán álljon elébe a gyűlölethullámnak. Az EP9. elején kapjon egy méltó búcsút, nem kell cgi, max valami rövid jelenet erejéig, mint a Zsiványban, úgyis mindenki tudja mi történt a színésznővel...gondo lom mivel Luke-ot meghalasztották, nem lett volna jelentősebb szerepe a részben, viszont így már vissza kéne hozni, mert a droidok meg Csubakka kissé vékony a zárásra. Még több Luke-ot a 9. részbe!

    1 0
  • SonOfMurglak
    2018 ápr 05 : 17:38
    Beküldte: SonOfMurglak

    akármennyire is szerettem Carrie-t a szerepben, nem értek egyet a "vele nőtt össze a szerep" felfogással... szomorú, hogy elhunyt, viszont nem feltétlenül kellene emiatt más irányba elvinni a sztorit... már csak azért is, mert ugye ez nem csak egyetlen filmre van kihatással, hanem az egész kánonra! mondjuk lehet betervezték, hogy most a IX. végén ő lesz az új államfő... azért ha ezt elvetik, elég nagy változás.én egyébként is szeretnék egy Leiy-Kylo találkozást látni! ha ehhez az kell, hogy színészt cseréljenek, akkor tegyék! ha egyszer Han Solo esetében bevállalták, hogy szembemennek a "há' nemá' őt csak Ford játszhatja el" mentalitással, akkor most is nyugodtan megtehetnék...

    1 1
  • ConStar
    2018 ápr 05 : 19:02
    Beküldte: ConStar

    Az a baj hogy a legtöbben rögtön arra asszociálnak hogy aki kap egy szerepet olyan színész után aki szinte eggyé vált az általa megszemélyesített szereplővel,az egyenesen szentségtörés.Holott neki nem a szerepet játszó színészt kell megformálnia,hanem a karaktert kell eljátszania.Jó példa lesz erre a Solo film,vagy ugye sokak nagy bánatára a Lara Croftot A.J. helyett játszó Alicia Vikander,aki szerintem kitűnő választás volt a szerepre.Előbbiben sem Harrison Fordot kell játszani, hanem a fiatal Han Solo-t.

    1 1
  • DarthTom
    2018 ápr 05 : 19:28
    Beküldte: DarthTom

    Azért Lara Croft karakterét 'bárki' eljátszhatja, hisz nem Jolie-val - így szervesen nem kötődik hozzá - teremtették meg a karaktert. Szép videojátékos múltja van. Nálam a pixeles fenék az original. 08

    A Solo pedig egy elkülönült előzmény rész. Más mint egy összességében folytonosságban lévő 4-5-6-7-8. rész után 'leváltani' a színészt.

    0 2
  • SonOfMurglak
    2018 ápr 05 : 20:43
    Beküldte: SonOfMurglak

    @ConStar: Igen, ez a vicces, hogy most ahhoz a színészhez kéne hozzákötni egy karaktert aki legelőször eljátszotta... ilyen alapon akkor a színházban egy darabot csak egyetlen színészgárdával lehetne lejátszani xDLara is jó példa, de egyébként sok ikonikus karaktert játszott már el több színész is filmekben, sorozatokban is. ott van pl. Sarah Connor a Terminatorból, akit az első két filmben Linda Hamilton alakított, a sorozatokban meg Lena Headey. és milyen kár lett volna, ha a tévésorozatot nem csinálják meg Lena Headey-vel, csak mert "szervesen kötődik" hozzá a karakter...de az egy filmsorozaton belüli színészcserére is van jó példa: a Marvel filmek esetében is van két karakter, akiket már nem az játszik, aki legelőször, és ez mégsem ártott a filmeknek.

    0 2
  • DarthTom
    2018 ápr 06 : 18:07
    Beküldte: DarthTom

    Egy színdarabot eleve abban a tudatban írnak meg, hogy különböző helyeken, időben, nyelveken különféle színtársulatok adják majd elő. Pl.: egy Shakespeare darabot az évszázadok alatt hányszor, hányan játszották el? Így ez fel sem merről.Larra szerintem nem jó példa. Az első film már eleve egy feldolgozás volt. Csak meg kell nézni a karakter videojáték megjelenését: a filmek ahhoz idomulnak. Új film Lara is más, mert a karter a mostani népszerű game részekben is más. Ez olyan mint egy könyv feldolgozása: Drakula szerepét is már eljátszották sokan (legnépszerűbbek: Lugosi Béla, Christopher Lee, Gary Oldman) és nem zavar senkit, mert maga a regény annyira népszerű, hogy főleg hozzá igazítjuk a karaktert.Sarah Connor pedig, akkor lenne most ide jó példa, ha a T2 közvetlen folytatásában (nem a sorozatban) T3-ban - Hamilton közvetlen halála után - lecserélték volna a színészt egy másikra. De úgy tudom nem vállalta, így a karaktert megölték.Itt a legfontosabb kérdés nem az, hogy valaki más eljátszhatja Leia szerepét, hanem hogy most ebbe a váratlan, tragikus helyzetben ilyen gyorsan egy folytatásos részben jó, etikus lenne e? Nem olyan régen volt egy hasonló helyzet: az új Star Trek Chekovját alakító színész halála. Azt nyilatkozták: egy esetleges folytatásnál nem cserélik le, hanem inkább utalnak rá, hogy kapott egy saját hajót. Azt hiszem ebben helyzetben ez a jó irány és ez a legtöbb közös pont, ami a legkevesebb indulatokat váltja ki. Főleg egy ilyen fontos karakter (Leia) - színész (Carrie) párosnál.Az már más helyzet lenne, ha pár évvel később csinálnak egy Leia: A Star Wars Story részt. Én nem vagyok meggyőződve, hogy jó lenne, mert még a Solo is egy nagy kérdőjel jelenleg.

    1 2
  • SonOfMurglak
    2018 ápr 06 : 19:20
    Beküldte: SonOfMurglak

    @DarthTom: tökmindegy, hogy színházról vagy filmről van szó, egy szerepet nem egy emberre írnak. ez egy szerencsétlen dolog, hogy a filmek esetében ennyire egy-egy konkrét színészhez kötik az emberek a karaktereket (sokszor amúgy nem is feltétlen ahhoz, aki legelőször eljátszotta). Ha anno másra osztják a szerepet, akkor most mást tartana mindenki az "igazi" Leiának. Lucas nem Fisherre írta a szerepet.
    igazad van abban, hogy ezt részben etikai kérdésként kell vizsgálni. de abban nem értünk egyet, hogy etikátlan lenne egy színész lecserélése. mondjuk ez is ízlés, szubjektív megítélés kérdése. lehet azt mondani, hogy ezzel tisztelegnek az emléke előtt, meg hogy kegyeleti okokból megölik a karaktert is... ez is egy vélemény. szerintem pedig a karakter több, mint Fisher. és amennyire Carrie megérdemli, hogy megőrizzük az emlékét, ugyanúgy megérdemlik a rajongók is, hogy valami jó, értelmes lezárást adjanak a karakternek, és a filmen, nem vásznon kívül... ha pedig valaki más játssza el, az nem látom be, mivel sértené Fisher emlékét? azzal, hogy bebizonyították, hogy más is képes eljátszani, nem csak ő? ettől ő még nem lesz rosszabb színésznő, és senki nem veszi el tőle, hogy ő tette ismertté a karaktert.

    1 2
  • DarthTom
    2018 ápr 06 : 21:09
    Beküldte: DarthTom

    Nem tökmindegy, hogy színházról vagy filmről van szó... Egy színdarabot baromi sokszor eljátszanak egy azon időben máshol különböző színészek. Nincs, olyan hogy 'eredeti', akikhez pontosan lehetne kötni, mert képlékenyen változik. De egy filmnél: Rambo=Stallone, John McClane=Bruce Willis. Mindig is hozzájuk fogják viszonyítani a karaktert (mert ők tették népszerűvé, mint Carrie Leiat), akkor is ha az eredeti regényekből csinálnak egy teljesen új filmet-sorozatot. Szóval a kettő műfaj adaptációnak a megítélése (okokat leírtam) teljesen más. ,,abban nem értünk egyet, hogy etikátlan lenne egy színész lecserélése. mondjuk ez is ízlés, szubjektív megítélés kérdése."Én nem úgy általában tartom etikátlanak egy színész lecserélését, hanem ebben a helyzetben. Nem ugyanaz! De kiakart, hogy The Dark Knight utáni közvetlen(!) folytatásban Heath Ledgert lecseréljék? Az alkotók abban a szomorú helyzetben a legjobbat választották. Pedig Joker karakterének a múltja, jelentősége messze túlmutat egy színészen. ,,egy szerepet nem egy emberre írnak" " Lucas nem Fisherre írta a szerepet"LoL. De pont, hogy ezt nem lehet kivenni az írásomból! Részben én is ezt írtam, amikor megemlítettem Leia: A Star Wars Story-t... Ebből levezetve rossz embernek teszed fel ezeket a kérdéseket: ,,ha pedig valaki más játssza el, az nem látom be, mivel sértené Fisher emlékét? azzal, hogy bebizonyították, hogy más is képes eljátszani, nem csak ő?",,ugyanúgy megérdemlik a rajongók is, hogy valami jó, értelmes lezárást adjanak a karakternek, és a filmen, nem vásznon kívül..."
    Megérdemelnék, de nélküle ebben a helyzetben, 9. részben nem lehetne kellő mértékben jól megvalósítani. Jó páran, így érzik. pl.:,,...Szerintem rizikós lenne új színészre bízni a szerepet, hiszen Carrie és Leia egybeforrtak az évtizedek alatt.... Annyit tudok, hogy a forgatókönyv már olyan állapotban volt, hogy amikor elveszítettük Carrie-t, a nulláról kellett újrakezdeni mindent. Ha engem kérdeztek, ő pótolhatatlan."Mark Hamill[Linkelt tartalom]

    1 2
  • SonOfMurglak
    2018 ápr 06 : 22:03
    Beküldte: SonOfMurglak

    hát, a színdarab esetében is van ősbemutató, eredeti felállás... a különbség csak annyi, hogy az nem marad meg az örökkévalóságnak, mint a film... és az nem jut el akkora közönséghez. ha azt mondaná valaki, aki az ősbemutatót látta, hogy "én csak XY-nal nézem meg a darabot, más nem játszhatja el a főszerepet", az is pont ugyanilyen lenne, mint ha valakinek csak Fisher lehet Leia.értettem, hogy nem általában mondtad, hogy etikátlan lenne a színész lecserélése. én is erről a helyzetről beszéltem, ugyanúgy, ahogy te.azt meg hogy "egy szerepet nem egy emberre írnak" azt egyáltalán nem a te írásodból vettem ki. hanem amelletti érvként hoztam fel, hogy miért nem lehet szerintem egyetlen adott színészhez kötni egy karaktert... (nem is említettem olyat, hogy ezt te írtad volna...)tisztában vagyok vele, hogy sokan érzik úgy, hogy Fisher nélkül nincs Leia, Hamill nyilatkozatát is olvastam. én máshogy érzem, máshogy látom, nekem a szerep fontosabb, ennyi. én úgy látom, itt arról van szó, hogy A) egyáltalán nincs Leia B) van Leia, csak nem Fisherrel... egyik sem jó választás, de inkább választom a B-t, mert akármennyire szeretem Fishert Leiaként, akkor is jobban örülnék, ha inkább a karakter szerepelne még a IX. részben.

    0 2
  • DarthTom
    2018 ápr 06 : 23:46
    Beküldte: DarthTom

    Van ősbemutató, de ezeket eleve úgy írják meg, hogy a jövőben sok bemutató lesz sokféle színésszel. Évszázadok múlva is. Más országban más nyelven, akár többféle felfogásban elkészítve. Egy film forgatókönyvének a megvalósítása mikor tesz meg ilyen utat? Egy adott forgatókönyvből egy film készül. Általában.,,a különbség csak annyi, hogy az nem marad meg az örökkévalóságnak, mint a film... és az nem jut el akkora közönséghez."Ez az egyik lényeg. És ez mekkora különbség! Épp a két műfaj közötti differencia miatt. ,,értettem, hogy nem általában mondtad, hogy etikátlan lenne a színész lecserélése."De azért előtte leírtad ezt: ,,de abban nem értünk egyet, hogy etikátlan lenne egy színész lecserélése",,azt meg hogy "egy szerepet nem egy emberre írnak" azt egyáltalán nem a te írásodból vettem ki. hanem amelletti érvként hoztam fel, hogy miért nem lehet szerintem egyetlen adott színészhez kötni egy karaktert..." De akkor az én írásom válaszaként(!) miért érvelsz egy olyan dolog - hogy nem lehet egyetlen adott színészhez kötni egy karaktert - mellett, amiről én nem is értekeztem? Mert akkor ugye, akkor felém (válaszként) nem kell erről érvelni. ,,én úgy látom, itt arról van szó, hogy A) egyáltalán nincs Leia B) van Leia, csak nem Fisherrel..."Ok. Ez is egy szempont. Én pedig úgy látom a lecserélése ilyen körülmények között nagy hiba lenne. Azt üzenné, hogy kit érdekel ez a jelenlegi helyzet. Mindenki pótolható, és egyébként is itt van mindjárt a következő rész, találjunk valakit! + Sokan nem fogadnák el, és csak újabb megosztottság lenne belőle. A karakter és a színész elbúcsúzásának sem tenne jó.

    1 2
  • SonOfMurglak
    2018 ápr 07 : 08:10
    Beküldte: SonOfMurglak

    de attól, hogy nem marad meg az ősbemutató, mint ahogy egy film bármikor újranézhető, attól még akik azt látták, azok számára akkor is az volt az "eredeti"... ugyanúgy, mint ahogy filmnél. ha valaki Lugosi Bélát látta Drakulaként, akkor neki ő az "igazi"... de lehet, hogy valaki meg egy későbbi feldolgozást látott, és akkor neki meg az.... ugyanúgy, ahogy a színház esetében sem lát mindenki egy első feldolgozást, ugyanúgy a filmekből is lehet valaki nem látta a régi verziót, és akkor már egy másik színészt társít hozzá... esetlegesek ezek a dolgok. és ezért mondom én, hogy a két médium különbsége ellenére mindkettőre igaz, filmre és színházra egyaránt, hogy nem szabadna egyetlen színészt társítani kizárólag egy szerephez.
    azt, hogy "nem értünk egyet, hogy etikátlan lenne egy színész lecserélése", azért így fogalmaztam meg, mivel gondoltam egyértelmű, hogy erről az esetről beszélünk, amikor meghalt... nem akartam még magyarázni külön, hogy erről az esetről van szó... de mivel már az azutáni kommentemben megmagyaráztam, nem értem, hogy miért kell még mindig ezt írni... értettem, hogy nem általánosságban beszéltél a színészcseréről, én sem úgy beszéltem róla, ezt már tisztáztuk, ugorjunk.
    "az én írásom válaszaként(!) miért érvelsz egy olyan dolog - hogy nem lehet egyetlen adott színészhez kötni egy karaktert - mellett, amiről én nem is értekeztem?" - azért érveltem emellett, mert hát erről van szó... ugye az én eredeti kommentem, amire te válaszoltál, ezt volt "ez a vicces, hogy most ahhoz a színészhez kéne hozzákötni egy karaktert aki legelőször eljátszotta" - tehát én ezt képviselem továbbra is... és ha már azt írod, hogy a színészcsere ebben a helyzetben azt üzenné, hogy mindenki pótolható, erre is megint csak ugyanezt tudnám leírni... ha egy szerep és egy színész közt nem teszünk egyenlőséget, akkor magától értetődő, hogy a színész pótolható. ez nem von le az érdemeiből, nem jelenti azt, hogy nem alakította tökéletesen a figurát. de azért nem kell kvázi istennőként kezelni Fishert, mintha más nem játszhatná el ugyanolyan jól Leiát.
    persze, sokan nem fogadnák el, hogy más játssza a karaktert - sokan meg, hozzám hasonlóan azt nem fogadnák el, hogy a színész halála miatt kötelezően kiírják a karaktert... sajnos nincs olyan megoldás, ami mindenkit kielégítene... a rajongók egyik fele ugyanúgy utálni fogja azt, amit Leiával csináltak, mint ahogy utálták soka azt, amit Luke-kal csaináltak a VIII. részben... 16

    0 1
  • DarthTom
    2018 ápr 07 : 10:24
    Beküldte: DarthTom

    Színműnél az írás alap. Ha meg hallom, hogy Rómeó és Júlia nem Zeffirelli színész gárdája jut eszembe elsősorban, hanem az eredeti írás. Még akkor is, ha a történet, karakterek megismerésében nekem az a film az 'eredeti'. Drakulánál dettó. Én Oldmannes változatot láttam elsőnek, de a regény hírneve, jelentősége miatt csak egy változatként kezelem. Hiába, hogy nekem az-az 'eredeti'. Egyébként persze: önkényesen mindenki eldöntheti, hogy neki mi az eredeti, és ragaszkodhat hozzá. De nem ez a jellemző. De fontos, hogy miként jön létre egy alkotás és annak megítélése stb... Egy darabnál senki sem várja el, hogy mindig ugyanazok játsszák, mert akkor később a büdös életben nem tudja megnézni senki az eredeti alkotást a színpadon, amire írták... egy filmnél (pl: SW) ez teljesen más... ,,azért érveltem emellett, mert hát erről van szó... "Csak én a témán belül a válaszomban ezt konkrétan nem érintettem. Így felesleg érvelni egy olyan dolog mellett, amiről még nem is mondtam el a véleményemet. Mert úgy-e az érvelés célja, hogy meggyőzzünk másokat. De engem még nem kellett:-) ,,ha egy szerep és egy színész közt nem teszünk egyenlőséget, akkor magától értetődő, hogy a színész pótolható."Csak itt a körülmények miatt más helyzet áll fen. Hasonlóan, mint Heath Ledger-Joker és Anton Yelchin-Chekhov esetén. Ja, valóban: sajnos nincs olyan megoldás, ami mindenkit kielégítene...De az egyik változat (színész csere) nagy hullámokat, érzelmeket - akár iszonyatos gyűlölködést - válthat ki magából, míg a másik békésebb, elfogathatóbb út (még ha egyeseknek ez nem tetszene), ami már a jelenlegi feszült helyzetet nem rontja tovább.

    1 0
  • SonOfMurglak
    2018 ápr 07 : 11:27
    Beküldte: SonOfMurglak

    igen, de egy film is egy forgatókönyvvel indul. kitalálnak karaktereket, megírják nekik a szöveget. tehát léteznek a később őket alakító színésztől függetlenül is már. a szerep tőlük független, más is megkaphatná. hogy végül kire osztják, az esetleges. annak, hogy az emberek a színészt kötik hozzá, csak az az oka, hogy film esetében, nem úgy mint a színháznál, az egésznek van egyfajta "valóságossága", amit a színpad sose tud elérni. így az emberek nem is színészeket látnak, hanem csak a karaktert... azonosítják a kettőt (jó példa, amikor pénzt kezdtek gyűjteni Izaurának, mintha valóban létező személy lenne). szóval igen, van ez a jelenség a filmek esetében. de attól még, hogy hajlamosak erre a nézők, attól még ezt nem feltétlenül csak így lehetne nézni. sőt, szerintem szerencsésebb is, ha az ember tudatosítja, hogy színészeket lát, akik szerepet játszanak.
    mivel itt most arról van szó, hogy Leiát eljátszhatja-e valaki más, így én nem látom be, miért ne lenne köze ehhez annak, mit gondolunk arról, hogy egy szerep és egy színész összetartozik-e... különösen azért, mert hát az én érvelésem alapja éppen az, hogy a színészt és a szerepet függetleníteni kell, minden esetben. ha ugyanis a színész-szerep szétválasztást általánosságban tesszük meg, akkor a színészcsere nem problémás akkor sem, ha meghalt a színész. a körülmények ezen nem változtatnak.
    persze , igazad van, valószínűleg több gyűlölködést vált ki a színészcsere. igazából itt az a kérdés, hogy a stúdió mit akar: egy jó sztorit, amibe nem szólnak bele a megváltozott körülmények (a színésznő halála), vagy mindenáron elkerülni az utálkozást a rajongótábor egyik részéről.

    0 1
  • DarthTom
    2018 ápr 07 : 11:58
    Beküldte: DarthTom

    Bennem ezek nagyon vegyes érzéseket váltanak ki: mert bizonyos helyzetekben jól is elsülhet egy színész leváltása (Katie Holmes a Batman filmeknél) De máskor nagyon necces lenne: amikor egy színész játéka, kinézete nagyon összeforr a karakterrel. Al Bundy-t Ed O’Neill nélkül egyszerűen nem tudnám elképzelni. Egy más példa: Zachary Quinto nálam abszolút bevált, mint Spock. De ezt is csak úgy merték megcsinálni, hogy létre hoztak egy alter univerzumot, és nem az eredeti idővonalban folytatták. Leia lecserélésénél van egy másik baj: Mi van, ha mellé nyúlnak? Mekkora botrány lenne, semmi sem mosná le ezt a gyalázatot! Nagyon kockázatos lenne. Nem biztos, hogy megérné...

    1 0
  • SonOfMurglak
    2018 ápr 07 : 12:54
    Beküldte: SonOfMurglak

    igen, ez abszolút így van, nagyon nem mindegy, hogy kit választanak ki a szerepre. azért nem is hiszem, hogy csak úgy akárkire rábíznák (már persze ha egyáltalán felmerülne a színészcsere). még akkor is, ha azért szerintem az úgyis sokat számít, hogy írják meg a szerepét. sőt! talán az még többet is. mert ha valami hülye szerepet kap csak Leia, arra én is azt mondanám, hogy ezért kár volt akkor visszahozni, inkább engedték volna el a karaktert... (én a Han Solo film kapcsán is mindig ezt mondom, hogy ha a srác nem is lesz annyira tökéletes a szerepben, ha jól megírták, az mentheti a dolgot)...
    igazad van, tényleg nagy rizikó van ebben, és sokat kockáztatnak vele. a kérdés az, hogy meg mernek-e ilyesmit lépni... alapvetően én is úgy gondolnám, hogy ilyen drasztikus lépésre nem szánnák el magukat... de azután, hogy a Rogue One-ban bevállalták hogy mindenki meghal, és főleg azután a rengeteg megosztó dolog után, amit a Last Jedi-ben csináltak... őszintén, nem tartom elképzelhetetlennek, hogy vállalják a színészváltással járó kockázatot.
    most viszont tovább gondolkodtam a dolgon, és az jutott eszembe, hogy az is lehet, JJ ezt egy lehetőségnek látta. végül is így most adva van az esély, hogy már kizárólag az új generációra koncentráljon a filmben, nem kell a régi karaktereket visszahozni. és ha valaki hiányolja Leiát, akkor lesz egy jó indoka, mondhatja, hogy nem tartja lecserélhetőnek a színészt (az jutott most eszembe, hogy vajon pl. a Chekov-dologba ő mennyire szólt bele... úgy tudom producerként még őrködik a Trek-sorozat felett. ha ő is ezt a felfogást képviseli, hogy elhunyt színészt kegyeleti okokból vagy a rajongók miatt nem cserélnek le... akkor lehet hogy ez így el is dönti a dolgot...)
    meglátjuk... igazából, ha nem úgy írják ki Leiát, mint mondjuk Ackbart, hogy bemondják, hogy meghalt és kész.... hanem mondjuk lesz egy temetés vagy valami... a filmben nem lenne rossz, ki tudnék békülni vele, de valahol akkor is sajnálnám.

    1 1
  • DarthTom
    2018 ápr 07 : 15:08
    Beküldte: DarthTom

    Nagyjából egyetértek veled. 08 Hamarosan dönteni kell - ha még nem tették volna meg (de valszeg igen, csak még nem hozták nyilvánosságra) -, mert itt van hamarosan a forgatás. Végül is remélem sikerül jól lezárniuk, mert jó lenne új utak felé menni.

    2 0

  • pla

    Képregények

    Sziasztok SW-rajongók és érdeklődők !Ennek biztos fogtok örülni. Én k[tovább...]
    Írta: pla 3 órája
  • Attila2

    Star Wars IX. rész

    Jó régen voltam már itt,talán nyár eleje óta.Nos,én nagyon várom a IX[tovább...]
    Írta: Attila2 1 hete
  • pla

    Képregények

    Sziasztok Maul-rajongók !Felkészültetek ? íme: https://youtu.be/ N35K[tovább...]
    Írta: pla 1 hete
  • pla

    Könyvek

    Sziasztok !3D, Darth Vader, 2-1B és DD-13.Vajon mi lehet ez ?Itt megt[tovább...]
    Írta: pla 2 hete
  • Steery

    Fan-made (vicces, komoly, stb.)

    Harsány röhögésre ingerlő a Disney új terve: a Halycon szálloda inter[tovább...]
    Írta: Steery 3 hete

Hirdetések

300x279 szukitshu banner 001

 



Ezen a napon történt...

A mai napon semmilyen esemény nem történt.

Online

  • Vendégek: 65
  • Tagok: 0
  • Összes tag:454
  • Legújabb:Anhre
  • Legtöbb online:198
    Vendégek: 198 Tagok: 0 ekkor: 2019 augusztus 28 szerda - 09:13:32